domingo, 2 de diciembre de 2012

Historias para salir del closet.


La pel·lícula sueca Fucking Amal, amb dues rodonetes a les a que no sé escriure amb el meu teclat. O  com es va traduir la peli al castellà: Descubriendo el amor. És una pel·Lícula de 1999 genial!

Ahir vaig mirar aquesta pel·lícula i he de dir que m'ha encantat. Desprèn molta naturalitat i enfoca el problema de l'homosexualitat a l'institut, en aquells anys en que si la classe o la gent se n'entera passes a ser "la rara", "la tortillera", "la marimacho", etc. En aquesta pel·lícula la morena de la foto és una noia tímida i que en absolut és social i s'enamora de la guapa popular de l'escola, la rossa boníssima de la foto (a qui no m'importaria fer-li unes fregues ^^). A partir d'aquí passen mil i una coses fins que voilà! La força de l'amor sempre triomfa. Veient films així puc dir ben orgullosa: ESTIMO LES DONES.

PD: He de dir que la perspectiva que deixen dels nois no m'agrada, els nois no són ni estúpids ni pitjors... Algun sí, però molta noia també; que això no va per sexes ni gèneres i em desagraden les lesbianes que pel fet de preferir els conys abans que les cigales hagin de renegar o repudiar el contacte amb el sexe masculí. A vegades som nosaltras les que critiquem l'homofòbia sense adonar-nos que potser podem arribar a ser heterofòbiques. 



LINK DEL FILM [AQUÍ]


La película sueca Fuking Amal, con dos circulos en las A que no sé escribir con mi taclado. O cómo se tradujo al castellano: Descubriendo el amor. Es una película de 1999 genial!

Ayer estuve mirando esta película y he de decir que me ha encantado. Desprende mucha naturalidad y enfoca el problema de la homosexualidad en el insituto, en esos años en que si la clase o la gente se entera de lo que eres pasas a ser la rara, la tortillera, la marimacho, etc. En esta peli la morena de la foto es una chica tímida y que en absoluto es social y se enamora de la guapa popular de la escuela, la rubia tía buena de la foto ( a quien no me importaria darle unas friegas ^^). A partir de aquí pasan mil y una cosas hasa que voilà! La fuerza del amor siempre triunfa. Viendo films así puedo decir bien orgullosa: AMO A LAS MUJERES.

PD: he de decir que la perspectiva que dejan de los chicos no me gusta. Los chicos no són ni estúpidos ni peores... Alguno sí, pero mucha chica también; que esto no viene determinado por sexos ni géneros y me desagradan las lesbianas que por el hecho de preferir coños antes que pollas tengan que renegar o repudiar el contacto con el sexo masculino. A veces somos nosotras las que criticamos la homofóbia sin darnos cuenta que tal vez podemos a ser heterofóbicas. 


No hay comentarios: